Oбележавање „ Дана толеранције“
-Ученици 1. разреда на часовима ликовне културе или грађанског васпитања цртали су натему толеранција
-Ученици 2. разреда давали су одговоре на питање „ Шта је толеранција?“ ( кефалица)
– Ученици 3. писали су поруке на тему толеранција
– Ученици од 5.- 8. разреда на одељенским заједницама радиће радионице на тему толеранција
– Чланови Вршњачког тима реализовали су радионицу на тему толеранција
– Наставница ликовне културе ,Сунчица Антић, организовала је ликовни конкурс на тему “У разликама је наша сличност“
– Библиотекарска секција организовала је активност на тему „ Толеранција у књижевним делима- Рекли су о толеранцији…“
-Сви добијени продукти изложени су на дрвету толеранције које је обезбедила Зорица Планић у сарадњи са Црвеним крстом.
– Наставница енглеског језика ,Ирена Миљковић, је са ученицима 1. разреда кроз наставну јединицу облици и боје показала да сличности и разлике постоје свуда око нас.
Избор најтолерантнијег ученика у одељењу
На часовима одељенске заједнице ученици су бирали најтолерантнијег ученика.
Ученици су претходно упознати са особинама које поседује најтолерантнији ученик:
Зна да су разлике међу људима потребне и добре
Прихвата разлике као вредност, а не као опасност
Узима у обзир ставове других
Има свој став и не прихвата предрасуде и стереотипе
Прихвата различите стилове живота и погледе на свет
Разуме разлике у мишљењу, религији, култури и веровањима
Не пристаје на дискриминацију
Спреман је на преиспитивање сопствених ставова и уверења
Отворен је у комуникацији и слободи мишљења
Проблеме решава разговором
Активно слуша и однос са вршњацима заснива на поверењу
Емоционално разуме шта друга особа доживљава и пружа јој подршку
За најтолерантније ученике обезбеђене су дипломе. Идејно решење направила је ученица Теа Стојиљковић, 7/2. Председница Савета родитеља, Маја Тодоров Ристић, омогућила је штампање диплома и рекламних плаката.
Направљен је пано са именима најтолерантнијих ученика, који је постављен у холу школе и на школском сајту.
Промовисали смо емпатију, уважавање и поштовање различитости. Освешћивали смо ученике о важности ненасилне комуникације и слободе мишљења.